måndag 11 juni 2012

det spänner i min mage!

godkväll på er! Vet att jag lovade bilder ifrån Turkiet idag, och massor av bilder, men jag har tyvärr inte hunnit och nu är klockan 22:30. Dags för mig att hoppa i kojs! Åkte nämligen hem från Max vid halv nio och efter det har jag duschat, rengjort peircingen och städat mitt rum. Så jag har tyvärr inte hunnit.

Ska försöka ta mig tid imorgon. Men då har jag också planer inplanerade. Åker hem till pappsen i Grästorp. Har inte träffat honom på evigheter! Sen ska jag hem till Fanny och klippa mig samt färga håret. Fiin till skolavslutningen, studenter osv. Men nu ska jag hoppa i sängs för att komma upp imorgon! Får se om jag kommer kunna somna, är så orolig att somna på magen eller så, det spänner i hela magen! :p men än så länge ser den jätte bra ut! :)





haha! ser ni mina ögonbryn? nää just det för dom syns knappt! såå fult! så just nu får jag använda ögonbrynspenna för att jag inte ska se ut som ett mongo! xd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar