fredag 29 juni 2012

Familjen

Saknar dig fast du står här mitt framför mig, svart av askan å elden som syntes mil, det var jag å ja gjorde det bara för dig, fågel Fenix på muren som gav sitt liv.
Mitt liv har känts som några timmar, vad ska man blir när man blir stor? Det ena leder till det andra e allt jag vet, det e med dig jag vill bli gammal,
å göra allt som bara finns. Som om den här dan var vår sista vi har, gulle dig
Som att allting redan var bestämt som att jorden går runt solen.  Vem hade kunnat ta min plats? Han finns ju bara inte. Dom pratar om något underbart, jag är där jag kan berätta. Stort, större än jag någonsin trott. Det snurrar i min skalle.
Jag ska vara tacksam för allt jag har, för varje dag jag får stanna kvar. Men när hjärtat vill slå på stort, är det lättare sagt än gjort. Jag måste vidga mitt perspektiv, och älska varje stund av mitt liv. Men när jag satsat allt på ett kort, är det lättare sagt än gjort. Ring klocka ring, ge mig en ny chans. jag vill ingenting men min inre balans. Ta allt jag fått, bred upp varje lycklig lott. Bara ringa in nått nytt, så jag får dig att få mig i år. Tänk alla som tvingas fly, som aldrig ser dagen gry.
Flaskan och burken, försvann i midsommar natten. Någonstans i skogen, där samvetet inte har något svar. Panta mera. 
Vems lilla hjärna flyger, vingar av fint och sprit
suddar bort sura miner, sirener och blåljus. 



L.O.V.E




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar