onsdag 20 juni 2012

planning plans.

      Godkväll på er! Blir alltid att jag sitter sent på nätterna och bloggar nu för tiden, hahah den enda gången jag har tid på dygnet känns det som! 
Sitter med Amanda här och vi har nu äntligen fått med det mesta när det gäller planer och förberedelser inför fredag! :) Kommer bli så himla jävla bra! :) 
Vi ska nu ta cyklarna och åka hem till henne, hämta nattasaker eftersom hon sover här inatt! blir bra det! 

Har idag vart hemma hos mamma och städat lägenheten. Fick 200 kr för det, lätt värt! :) Efter det åkte jag och Paulina ut till Överby för att lugna klädpaniken till midsommar. Så nu är den faran över. Kan  visa er imorgon! 

Nu måste jag kila, puss!  

         




Hade på mig : 

långklänning - H&M
Kofta - veromoda
jeansväst - Carlings
till de hade jag mina rosa converse. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar