torsdag 28 juni 2012

#I#love#sun

Hej på er!! Slutade jobba vid 2 tiden och gick hem direkt och la mig i solen, somna gjorde jag också för den delen. Så sjukt trött alltså! Det var varmt och skönt och det kändes bra att få lite sol på sig igen. Känns som jag bleknar bort för varje dag som går, men så är det nog inte! :)

Ska nu tvätta mig lite och göra mig iordning för om en stund åker jag ut till Läckö en stund. Vet inte riktigt när jag är tillbaka. Går och lägger mig super tidigt idag, har en lång dag imorgon. Gå upp vid 06.30 börja jobba 07.30 och sen kommer jag inte vara i säng förens vid 00.00 då jag jobbat hela dagen. Fy faan!

Ska försöka ta mig något och äta och sen kanske kan lägga mig och vila i några minuter till, så trött! Som en gammel man på Åsevi alltid säger vid varje måltid. "Att sova middag, ingår i middagen" - klok man!!


puss på er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar