lördag 23 juni 2012

oh hello midsummer

godkväll på er!!
sitter nu dagen efter midsommar tillsammans med 3 goa killar. har käkat bakispizza och sitter nu framför tv:n. Hela dagen har runnit iväg. Max och jag gick upp vid kvart över nio för att städa den helvetesröra som var efter natten i partytältet.. hahah så upp och städa och ta ner tältet. Efter det somnade jag och Max i 4 timmar. haha chill dag ändå.

Hur var er midsommar? - min var fan grym, från och till ;) men hoppas att alla hade en bra kväll. Jag Amanda och Joel fixade ett partytält dit vi drog dit musik och massor av härligt folk! :)
Började kvällen med att käka mat, sjunga snapsvisor och ha lekar och sen bröt festen ut! :) blev en bra kväll trots allt regn.

Tog knappt några bilder men här har ni de jag tog! ;)

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar