måndag 11 juni 2012

brännan - svar på kommentar



  1. oh va brun du är på sista bilden!
    kan du inte visa en bild på brännan? :) hoppas du haft en det super bra! KRAM

    Hej Anna! visst fan kan jag göra det om du vill det! haha! :) 
    Tog inget kort på mina solbrända pattar, kände inte riktigt för det, haha! hoppas att denna bilden duger! :) massor av kramar! :)





Första dagen i skolan och verkligheten igen, kändes ganska bra ändå. Var skönt att träffa klassen igen och få vara social och bara tjöta! fick också den helt spontana iden att dra och peirca naveln! haha, berätta för Julia och Paulina hur sugen jag blev på att peirca naveln när jag var i Turkiet. Det fanns så himla många fina smycken där och jag blev bara så sugen! Vet inte hur ofta jag sa till mamma där att jag ville peirca naveln! haha.. så idag på gympan berätta jag för dom hur sugen jag var och vi börja prata om deras peircingar. Så helt spontant bestämde jag mig för att " ähh fan vi drar nu efter skolan" och så blev det. Just nu gör min mage sjukt ont, bara spänner i hela magen men sjukt snyggt blev det! 

Har innan tyckt att det är finare utan peircing och det kan jag fortfarande tycka, men tycker också det är fint på sommaren till den bruna magen att ha lite bling bling! Det som hindrat mig innan är att jag hatar de fula ärren man får när man är gravid sen. Men just nu känner jag bara, jag lever i nuet och när jag är gravid så är det ett problem då isf! ;) haha! man ska inte tänka för mycket. Gillar spontana grejer! :) 
Så efter skolan drog jag Mamma, Julia och Max till Fairline och fick det gjort! Ont gjorde det egentligen inte heller, trodde det skulle göra mycket ondare. Men när jag väl kom ut på gatan igen bara allt snurrade och jag mådde sjukt illa. Fick sätta mig på en trappa och bara försöka andas. Var så himla nära på att svimma och spy! hhaha.. så mamma rusade för att köpa cola så jag fick lite socker och vätska. Då blev det mycket bättre och vi gick till Max hamburgare för att käka. Det var gudomligt! :) 


              

Sitter nu hemma hos Maxen, vi kollar på Supernatural, nån konstig serie om demoner och grejer. Helt okej faktiskt. Dock handlar detta avsnittet om läskiga clowner vilket jag helt skippar helt. Fy fan för clowner! 
Ska nu sätta mig med några bilder som jag lägger ut till er senare ikväll! :) 

Massor av kärlek. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar