tisdag 26 juni 2012

hemma idag.

Hej på er, blev inget jobb för mig idag, vaknade illamående, snurrig och likblek i ansiktet. Kändes som jag hade åkt på den största bakfyllan. Så jag blev kvar hemma, har sovit nästan hela dagen. Men nu när skiten har kommit ur mig så mår jag bättre. Bara väldigt slö och seg. Har ju knappt kunnat äta något på hela dagen då det vart nära på att komma upp igen. Men nu mår jag äntligen bättre. 
Så hoppas på att kunna gå och jobba imorgon igen. för att ligga hemma på sommarjobbet gör mig inte direkt rikare.. 

men under dagen har jag kollat runt efter fina navelpeircingar. Oh vad jag vill byta ut den jag har nu. Men lär få vänta några månader innan jag kan byta ut den. Vill ju inte få några äckliga infektioner. Svimmar ju nästan bara av det lilla var som kommer nu. Ska låta den läka i lungn och ro. har ju faktiskt bara haft den i 2 veckor än så länge.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar