måndag 18 juni 2012

trött inlägg


Godkväll på er! Har varit lite död här dem 2 senaste dagarna. Så får väl ta och berätta vad jag gjort.
I lördags var jag som sagt med Max, vi åt grillat och senare drog vi vidare till ett korvparty som var jävligt segt och sen slutade det inte direkt som det hade tänkt sig. Men det löste sig som tur var. På söndagen sen åkte han tillbaka till Göteborg för att ladda om till en ny arbetsvecka. Och jag umgicks med Amanda och Emelia på kvällen. Hugo och Joel tog sig också en sväng förbi och vi planerade midsommar.Tror det kommer bli hur nice som helst alltså! :) kan berätta mer imorgon. Jag och Amanda bestämde oss sen för att dygna, gick sådär då vi stensomna vid halv 3.. hahha! men mysigt hade vi. Så idag har jag umgåtts med henne. Bakade kladdkaka och kölla film. en helt sjuk film som handlade om en 40 årig man som våldtog en 14 åring som sen var obeskrivligt kär i den där mannen tills hon inser att hon blev våldtagen.. ah helt sjuk. Trust hette den ifall ni blev intresserade! :p 

Imorgon bitti ska jag dra till vårdcentralen samt ungdomsmottagningen. Efter det blir det massor av planering inför midsommar med Amanda. Kommer att bli så jävla bra! :) 

Puss och godnatt på er!


          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar