torsdag 15 mars 2012

Work out!


hej på er! Haft en gooo studiedag denna torsdag! Vaknade ensam hemma hos Max imorse då han klockan 7 gick upp för att åka tåg ända ner till Helsingborg. Men vi hade iallfall en mysig gårkväll med grillning vid slussarna med folk ifrån hans klass. Det var mys och roligt, men kallt blev det. Så vi åkte hem gosa ner oss i tv'n och kolla bigbrother. Hur lame är inte folket där inne? så sjukt tråkigt att höra på deras gnäll varenda jävla dag. fett less på Big brother 2012!! besvikelse..

Så klockan 10 vaknade jag i en tom säng hemma hos Max, gjorde mig iordning och mötte sen paulina! Vi åkte ut till Överby för att köpa födelsedags present till Julia som fyller 16 år imorn! :)
japp ni hörde rätt hon är ett år yngre än mig, ;)

Ville bara köpa allt som fanns ute på överby, så himla mycket snygg alla affärer fått in! men minplånbok sa emot och jag får helt enkelt spara tills Jag Paow och Julia drar till Götet och shoppar aset i April :)

Just nu sitter jag och Julia som två trötta potatissäckar efter ett sjukt hårt träningspass! Hej träningsvärk! Neh nu kurrar magen!
Får se om jag hinner höra av mig imorgon. Ska ju nämligen hem till Julia och fira hennne tillsammans med annat folk! :)

Ha en bra kväll eller dag, - beror ju lite på när ni läser detta.. hehe
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar