lördag 10 mars 2012

dagen efter partaj!



HEEEEJ!
man mår ju kanske lite sämre än man tänkt sig så här dagen efter... Men fy faan va kul vi hade! :)
Julia och jag slutade skolan tidigare än vanligt, beställde varsin kebabtallrik och sen började förberedelserna! Paow kom runt 5 tiden och vi alla börja fixa iordning oss. Klockan 7 började folket rulla in en efter en, och det blev en jävla fest. Kul som faen! :)
Drog senare på kvällen iväg till kronan där vi dansade resten av kvällen!

Här nedanför ser ni några bilder från gårdagen! :)


Kronan hade Somewear tema, så jag fick låna
detta snygga linnet, av min vän
Filip! :)

Men ingen vila, nu ska jag börja göra mig iordning inför 25 års kalas osv. Men ikväll blir det fanta och cola som gäller för mig. Bara tanken av alkohol får mig att må dåligt just nu.. :p
Give me a glass of water and a pill please.. ?!

Hör av mig senare och visar min utstyrsel för kvällen :)

1 kommentar: