torsdag 8 mars 2012

Matte plugg + planering + Spotify



Hej bloggen och ni alla som läser den!
Ibland blir man bara så himla trött på sig själv, igår åkte jag till Grästorp för att plugga matte i MatteStugan. Ställer helt in mig på att det börjar halv 6. När jag kommer dit, visar det sig att jag vart en timma fel i tid, och folket som vart där börjat ta sig hemmåt... FML !
Så någon matte blev då fan inte pluggat.. Så nu har jag suttit här med matteboken och stenciler i högsta hugg, men känner mig fortfarande osäker. Geometri har alltid vart min bästa sida i matten, men man vet aldrig vad det är för svårighetsgrad på uppgifterna på proven. Och att vi faktiskt kommer att få betyg på detta prov får mig att på ännu sämre. MEN man ska då inte däppa det kommer nog gå bra! Måste bara få upp självkänslan lite ! ;)

Sitter och planerar massor inför morgondagen då det är kronan som gäller! Julia hänger med mig efter skolan, samt att Paow också kommer hem till mig på kvällen bland lite annat gott folk som samlas hos mig på lite för firre innan vi drar iväg till kronan! :) Kommer att bli awesome, så jävla taggad!

Sitter också och funderar på om jag ska skaffa mig spotify premium här och nu, Jag är ju en av dom, som slits runt med den där jävla reklamen.. men ja, vi får se hur det slutar. Max har iallafall lovat mig att jag kan låna hans Premium imorgon :)

Bjuder på två gamla bilder! :)



1 kommentar: