onsdag 28 mars 2012

bland skurkar, helgon och vanligt folk

God eftermiddag! Sitter hemma i Grästorp och vakna nyss från att slummrat till i soffan, sjukt trött! Pappa kommer snart hem från jobbet då han ska hjälpa mig med den svåraste matte uppgiften ever existed, och det är bara 2 E poäng och 1 C poäng.. och här sitter jag och pappa oh inte fattar någonting, de två E stegen av vi klarat av, men den sista poängen då man ska komma fram till svaret, shiieet! pallar inte!!

Angående de två bikinierna så är den blommiga ifrån Intersport och den militär gråa från Lindex. Gå inte dit och sno dom ifrån mig, de är MINA!

Åker sen hem till Trollhättan vid 8 tiden, men innan det ska jag också hinna fixa mammas present, slå in den oh shit! (: Blir stressigt nu..
OH PAPPA ÄR HEMMA!

vi hörs alla söta, puss på er!


Två bilder ifrån kalaset i Lördags! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar