söndag 11 mars 2012

kör bara: fredag, lördag

Hej på er!
Jag ursäktar för att jag inte la upp någon bild på hur jag såg ut igår, men jag somnade iväg tiden och hann tyvärr inte ta någon, men måste säga att mina nya kläder såg riktigt bra ut tillsammans med mina rosa klackskor! :)
Lovar att visa er någon gång, tror faktiskt jag ska ha samma när jag åker på 70 års kalas! :)

Istället visar jag fler bilder ifrån i fredags, som jag hittade på telefonen förut! :)


Igår var det 25 års fest för Eric Dahl och det var riktigt roligt, Kunde inte säga i bloggen tidigare till vem jag skulle eftersom hela alltet var en överraskning. Så för att vara säker avslöja jag inte till vem. God mat, och när dansen drog igång blev allt så himla bra! Riktigt roligt, fick i mig lite mer än cola och fanta. Men ruset var väldigt lågt. Lika bra det, men gud en sån rolig kväll med massor av bugg :)

En glad och lite för full Eric Dahl! :)

Idag har jag varit med Kerstin och pappa i Nittorp för att kolla på när bror lekte med KIK. Vann med 2-6 :) Kan ju bara säga det, att killarna i det laget är ju bland de skönaste och gulligaste!

Är ganska populär runt dessa killar. Båda dessa killar Robert och Kim brukar stå och dansa med korten som Chrille har hemma i lägenheten osv, osv ... ;)

Läs det här! :)

Fick äntligen min efterlängtade kram av:) — med Amanda Hjert.
  • 6 personer gillar detta.
    • Amanda Hjert Mja, hade du vart mindre svettig hade du väl fått en riktigt go kram, men jag hoppas du kan leva länge på den tills nästa gång! ;)
    • Woodie Antoniusson ‎"Mja hade du vart mindre svettig hade du väl fått betydligt mer än en riktigt go kram, men jag hoppas du kan leva länge på tills nästa gång! ;) classic
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har du någonting som du döljer kim?... — med Kim Runermark.
· · · för 2 timmar sedan via mobilen

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har ett förhållande — med Amanda Hjert.

Nästa gång ska du faktiskt få behålla buketten :$..
· · Visa vänskapssida · för 2 timmar sedan ·


Haha, asså.. så gulliga killar!

Skola imorn, tillbaka till hälvätet efter en grym helg!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar