lördag 31 mars 2012

jösses vilken dålig uppdatering det blev..


hej på er! skäms när jag inser att jag bara gjort 2 inlägg denna veckan! :o Ska bättra mig!
Igår spenderade jag kvällen tillsammans med Clara och på kvällen kom också Filip och Joel, Vi spelade spel och bara tjöta! :)


Har nu vaknat och käkat frukost för några timmar sen. Har suttit med den där jävla svenska redovisningen i Nationella som är på onsdag, så kände att det var dags att börja göra den!
Powerpointen är så gott som färdig, nu ska jag bara skriva klart mitt muntliga framförande och hitta på ett bra avslut! Måste också sätta mig och skriva en till Svenska uppgift som ska skickas in till min lärare under helgen, oh vad man missar när man är sjuk!... Så jag får väl bita i det sura äpplet och göra den nu. Oh vad jag älskar att göra skoluppgifter på lördagar! ..
Men hela dagen blir då inte pest och pina, utan klockan 5 kommer Julia och Amanda hit och gör sig iordning, för ikv blir det födelsedags partaj på gatan bredvid! :) Paulina och fanny kommer också komma under kvällen! :)

Hoppas på att det blir en bra kväll, och att vår dricka kommer till oss smärtfritt! vf kan man inte vara 20 !? :p

Nej nu ska jag väl fortsätta.. ska hoppa in i duschen en snabbis också! (:
Vi hörs imorgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar