måndag 26 mars 2012

MY WEEKEND

hej på er! Skolan är igång och jag är frisk, men lika trött är man för det!
Ska nu ta och värma mig lite mat eftersom jag är vröööl hungrig!
Sen ska jag sätta mig med lite läxläsning.

SÅ här såg min helg ut Fredag: Taco och födelsedags mys tillsammans med Paow och Julia. Underbar kväll med film och godis! mina tjejor!



Lördag: Firade min älskade morfar som börjar komma upp i åren! 70 års kalas med släkten:) Åkte sen hem på kvällen tillsammans med Kerstin och Göran som åker där genom. Så dom släppte av mig hos August och sen gick vi alla vidare till Amanda Johansson som hade partaj! Blev riktigt bra och trevligt! :)




Söndag: Åkte med min kärlek och hans familj till Göteborg där jag fick träffa hans farmor, fastrar och grannar! Åt suveräna våfflor och fick goa skratt! :)


En otroligt bra helg vill jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar