söndag 4 mars 2012

SORRY SOLLY

Hej på er ! :)
sitter i soffan och gosar framför bigbrother! :)
Har idag spenderat förmiddagen med älskling, Efter det åkte jag pappa och Kerstin ner till Kungälv och kollade på när bror spelade hockey! :) vinst med 3-0 gött jobbat! :D

Igår tog jag bussen från Trollhättan till grästorp och mötte Max och Adam, vi gick runt i det goa vädret och sen satt jag i solen samtidigt som jag kollade på när dom spelade fotboll med Patte och Jimmy. Jag och max drog hem en stund och sen blev det Melodifestivalen med Max, Patte och Jimmy! :)
Tyckte det var synd att sean banan åkte ur faktiskt! tycker låten är sjukt glädjespridande och roligt! Hade tyckt det vart fett kul att skicka han till eurovision !

Måste också länka min nya favoritlåt som kommer just från melodifestivalen! Jag blir bara så himla glad och pepp av denna låt, underbar! :) - dock lite för lik the one and only Håkan Hellström! Ni alla vet nog vilken låt jag pratar om!


Hoppas ni alla mår bra, puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar