torsdag 29 mars 2012

happy birthday mommy!

Idag är det inte en vanlig dag för idag är det mammas födelsedag hurra, hurra, hurra! :)
Grattis till min underbara mamma som fyller 46 idag! :) älskar dig mamsen!

Har vart i skolan idag, och kom hem oh träna, jösses va Janette kör med oss, mina ben är helt mörbultade! :p
Har också suttit med den jävligaste matteuppgiften som jag sa igår, och när jag och pappa väl hade fått det hur bra som helst så raderades allt på datan och jag var tvungen att skriva om, om ni bara fatta hur sjukt sur jag blev!
Nu ska jag i vilket fall hoppa in i duschen och njuta sen hoppa ner i sängen oh sova!
Hoppas ni haft en bra dag, så hörs vi imorgon då jag berättar om helgens planer! :)




Neger morsa.. :p

1 kommentar:

  1. Hahahhahhaha!, visst är vi sötaa!!! :D <3.. Grattis till henne!

    SvaraRadera