söndag 18 mars 2012

jag kämpar, sliter och svettas. Men du ber alltid om mer.

hejhej, har sovit som en prinsessa inatt! Nu är jag vaken och jar hunnit duscha och ätit frukost!
Ska snart börja gör iordning mig och packa kläder för en vecka hos mamsen!
Sitter också och funderar på vart jag mer ska söka sommarjobb.. svårt detta!

I fredags var det min underbara vän Julias dag! Väckte henne med min underbara stämma till ja må hon leva! Sen tog vi bussen till skolan, och hade en timmes lektion. Sen slutade vi för dagen! :) Hur grymt var inte det?! :D Vi åkte hem till Julia och laga lite mat och förberedde inför kvällen då det samlades lite folk :) Riktigt mysig och rolig kväll som avslutades med Film, Popcorn, Saltlakrits och chokladmousse! :D

Igår kom jag hem vid 5 tiden och fick snabbt göra mig iordning för 45 års kalas, då min farbror fyllde år! :)

Sitter nu och lyssnar på denna awesome lista som jag och Max satte ihop inför kronan förra fredagen Perfekt till förfesten ! :D


Hoppas att ni får en fortsatt trevlig söndag!
Puss på er!


Fredagens part outfit!
simple black and white
Kavaj- H&M
Jeans - H&M
Transparant linne - Carlings
Tub topp i spetts - Ginatricot
Smycken
Korshalsband - Bikbok
Silverringar - Stjärnurmakarna
Silver armband - Esprit - Stjärnurmakarna
Silverklocka - Guess - Stjärnurmakarna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar