måndag 12 mars 2012

Hate monday mornings



gääääsp, oh att man alltid ska vara så förbannat trött på måndagar!

Har haft en evighetslång dag. och nu sitter jag här dränkt i spanska uppgifter till imorgon. Har nu skrivit en sammanfattande text och ska nu plugga in oregelbunden preteritum och massvis med glosor, orkar man?? -.-'

Vill bara in i duschen, på med ansiktsmask ta en kopp te, och bara slappna av i soffan. Men nej sådant gott får vänta!

Ska nu gå tillbaka till mina studier! Men först några bilder! :)

Hur förbannat gött väder har vi inte haft det idag?! låt solen stanna säger jag bara, riktigt varmt vid solväggen! och mina fötter kokade i mina vinterskor som är fodrade! :p


Bilden är tagen utav Emelie Berntsson och hennes blogg hittar ni här: http://berntssonemelie.blogg.se/

Från vänster: Paulina, Julia, jag och Elin! :)


jag just nu,

hörs kanske senare ikväll gullungar! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar