torsdag 1 mars 2012

Ännu mer vår!



Min vårkänsla ligger på hundra! oh underbart att bara kunna gå runt i skinnjacka utan oh frysa och glida runt i solglasögon hela tagarna, börja bära lättare kläder! oh, äntligen lite hopp i vardagen igen! bättre blev det när man går i solen och har älsklings håkan hellström i hörlurarna!

Hur mår ni själva? jag hoppas ni alla mår super! har haft några dagar med motgång men nu känns allt mycket bättre, kan det vara solens förtjänst? Sitter nu och lyssnar på Norlie & KKV, nya favoriter!

Har tidigare idag tagit lite kort, varav en här ovan! :)
Ska iallfall iväg och träna ikväll och träffa mina goa tjejer! Ska också dra till Statiol och lämna in mitt CV som jag och mamma satte oss och skrev igår! Samt ta ut pengar för att skaffa träningskort :)
dagens utstyrsel:
Svarta jeans: H&M
Transparant leopard blus: Carlings
Skinnjacka: Carlings
Stickad halsduk: Carlings


PUSS PÅ ER !






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar