måndag 2 januari 2012

newyear

Hej på er, och hej 2012! (:
Ursäktar den dåliga uppdateringen så här början på det nya året. Men självaste Nyårsafton var helt grym! Amanda Johansson sov hos mig dagen innan, och vi vaknade upp på nyår med underbart humör och tagg. Vid ett tiden kom Sanna och sen också Julia! Vi färgade Sannas hår och sen började vi fixa oss! Vid 5 tiden drog vi hem till Fanny där Emelia fanns, och de började fixa våra hår lite kaotisk och stressigt med klar fick jag sätta mig ett färdig dukat bord med vin shots och drinkar! :)

Tog oss senare hem till Joel Nyberg där festen höll hus. Där blev kvällen helt okej men drack ej så mycket trots alla min tusen cider som vägde ton i väskan! Blev en bra kväll med gott folk! :)

Tog oss fram till torget och räknade ner det nya året, vilket sög hårt :( Befann sig bakom konserthuset pga ombyggning på torget och det var inte alls samma feeling eller samma folk, 40 + ? :s
Men får glädja mig åt den underbara nyårs kyssen, finns ingen kille som du!
Julia sov hos mig, Också Max fick sig en säng i mitt rum också, dock spenderade han natten någon helt annat stans och kraxa med kråkorna ! x'd Stackarn, hittade honom i soffan på morgonen! Åkte senare med honom till Trollhättan och sov där.
Sitter nu hemma hos mamma, och ska snart hoppa i sängen, ska upp klockan 7 till tandläkaren ! -.-

Puss på er, och så blickar vi framåt till detta året!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar