söndag 22 januari 2012

Snabba ryck!

Hej på er!
Sitter hemma i grästorp igen och taggar? - neh.. inför skolan imörn.
Har haft en underbar helg med Julia och hemma hos henne åt vi underbar mat med hennes sköna familj och kollade film!
Hade med mig ett USB Max glömde här för två helger sedan som innehöll Real steel och The notebook!
Kan rekommendera dom båda! :)

Ska nu snöra på mig skorna ut på en promenad, har vart alldeles för mycket Chips och dricka denna helgen så nu måste det hända nått här! Ångrar dock att jag inte gjorde detta förut vid 3 tiden då jag kom hem ist för nu i all snö och mörker!
Slutar skolan tidigt imorgon och ska då åka tillbaka hit för en springtur och sen återvända till trollhättan och sova där. Vill också kunna se till att ta mig till badhuset på Torsdag och simma några längder, det skulle va så otroligt skönt! :)

Nä nu ska jag snöra på mig skorna! Oh vad jag skulle vilja ha ett löpband just nu!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar