tisdag 10 januari 2012

motivering!

YES! Vet inte vad som hänt med mig men jag är bara så otroligt tränings sugen!
Så nu ska jag försöka komma ut och röra på mig så mycket som möjligt! :)
Inte så att jag vill börja träna fotboll eller liknande utan på egen hand gå ut och springa och gå, tränings pass med rumpa, mage och rygg. Nu ska jag fan sattsa på det här ! ohyeeah! :)

Så nu på torsdag drar jag igång och ska ta mig ann Nossan slingan/ tengene vägen, och sen på lördag/Söndag ut igen! :)
Får se hur mycket det krockar med skolan men detta ska allt gå! :)
Och är det bara jag, eller blir man inte mer motiverad om man har snygga tränings kläder?
Nu på vintern är det för mig inte så noga, men till sommarn i värmen, bara kunna springa, svettas i snygga kläder?! oh, ge mig vår, ge mig sommar! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar