tisdag 24 januari 2012

jag blev kvar -

Hej!
Sitter nu hemma i sängen och känner mig lite smått krasslig. Vaknade upp igår och hade sjukt ont i halsen, nös säkert 20 gånger. Har hostat i en vecka nu, och helt plötsligt tappar jag rösten. Så varken igår eller idag har jag vart ute och sprungit. Hoppas på att bli bättre och att det inte utvecklar sig till något mer, utan snart försvinner!
På torsdag har jag iallfall tvingat med mig Max till Älvhögsborg för att simma med mig. Om han nu inte vill simma ( tråkmåns) så får han isf sitta på kanten! :p men jag ska ta mig fan få ner han i bassängen vare sig han vill eller inte! :p

Ska troligtvis också på Söndag tillsammans med Emelia dra en sväng till Grästorps badhus och simma några längder! Mumma, älskar att simma, och att man blir så där slank och fin i kroppen! :)
Ska kanske om jag hinner ta mig ut på en liten spring tur innan jag hoppar i!

Men nu har jag burrat ner mig, och ska sätta mig och skriva på vår Mediekommunikations uppgift som ska va färdig till imorgon. D R Y G T !

langar en svain go låt också! :) Train – Drive By


- Klart att det finns saker jag saknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar