lördag 7 januari 2012

du ♥ mig

Hej på er!
Hade en super dag igår! Slutade med att vi alla satt och spela spel och hade det jätte trevligt!
Ensamma var vi inte, nej nej 4 killar kom och joina oss också! :)


Har idag varit på kalas hos bästa kusinen Ellen som fyller 5 år imorgon! Dom två liven är ju bara det gulligaste som finns, och va stora dom blivit?!
Träffade släkt, blev favorit person, lärde farbror vika tacos brödet bäst, kollade Trassel och åt en sten tuff Barbie tårta!




Snart två års gammal bild!
Moa och Ellen!


Tänkte även idag visa vad jag hade på mig, för ett tag sedan köpte jag detta underbara linne inne på Carlings. Hur snygg är inte denna ryggen? :)


Nu ligger jag och Max i soffan som två sälar! Har ätit chips, chokladpudding kollat film och bara gosat!
8 månader med den allra bästa!
älskar dig.'





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar