torsdag 26 januari 2012

bad update

ursäktar mig för dålig och tråkig uppdatering! Men händer inte så himla mycket på vecko dagarna, skolan tar upp de mesta av tiden och sen hoppar man i sängs!

Idag är det torsdag och ni minns vad som skulle hända då? - jajamänn jag har vart och simmat!
Max den lata killen slapp lätt undan då jag åkte och simma med min älskade Paulina istället! Men han ska då inte tro att han kommer undan! Ska då allt få med honom nästa gång!
Sitter hemma i soffan nu, och är helt slut, kan inte fatta hur trött man blir av att simma!
jag och Paow är så otroligt duktiga att vi simma en hel mil! och nu känner jag att träningsvärken snart är här i min rumpa och armar!

Fredag imorgon och jag bara längtar till helgen! Imorgon ska vi alla tjejer äntligen umgås igen alla tillsammans! Ska bli underbart, kommer knappt ihåg när vi alla träffades senast!
Och på lördag blir det kalas hos underbara Kusin och senare ska min älskling sova hos mig! - alldeles för länge sen jag fick gosa en hel natt med honom!

Läxorna ropar på mig, och jag får lika gärna sätta igång.

Grattis Angelica!
16 igår!

2 kommentarer:

  1. ah amanda nu får du skärpa dig, blir ju ledsen när det inte finns ngt att läsa :O

    SvaraRadera
  2. hehehe... jag vet! förlåt förlåt! :(
    Ska snart ha en liten frågestund eller liknande som får fart på bloggen! <3

    SvaraRadera