lördag 28 januari 2012

kärlek

Cha Cha bloggen!
Äntligen lördag,! Dagen jag längtat efter hela veckan! Älskling kommer och sover hos mig inatt, som jag längtat efter att får ligga och lukta han i nacken och bara hålla om honom hela natten!

Blev också otroligt glad imorse,

när jag vaknade upp hade jag fått två gulliga inlägg av min söta Paulina, och min gulliga Julia på min facebook. Kärlek till er!

Ska idag åka hem till kusin vitamin för att fira hennes födelsedag! Träffa goa tjocka släkten och underbara små bustroll Moa och Ellen!

Hade en otroligt rolig och framför allt mysig kväll med mina tjejer igår! Vi lagade smarigaste maten och dumpa Tv:n istället satte vi oss och prata, prata och prata och framför allt skratta :) Underbart, älskar er ni får mig så glad!


Tycker själv att blogga börjar bli lite väl torr och tråkig! Skäms för att säga det men tjejerna skällde på mig igår för att jag blogga så dåligt, och till och med har jag fått kommentarer av läsare som är besvikna. usch nu får det fan hända nått här!
Kika in senare så kan det finnas en lite suprise!




2 kommentarer: