söndag 29 januari 2012

underbara helg!


Hej på er alla glada! Här sitter jag med mina humörsvängningar! Vettefan, längtade efter att få börja med Neovletta igen, men nu när jag väl fått dom igen känns de som att de jag hade innan va bättre! Mitt humör går upp och ner hela tiden och lust är helt borta! Får se om jag drar till apoteket någon dag och skriver ut nya p-piller.

Nog pratat om det! Igår la jag ut en förfrågan om vad jag ska skriva om i bloggen och jag har fått några svar både här på bloggen och på facebook. Jag ska fundera på saken men håller kommentarsfältet öppet så att ni kan ge ännu fler tips! :)

Igår var jag på kalas och tänkte lägga upp en outfit på det, men hann tyvärr aldrig ta någon bra bild, men jag ska se vad jag kan göra med de slump bilder som jag fick!

Så länge bjuder jag på denna bild! :)
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar