fredag 6 januari 2012

Grattis Sverige!


Kan börja med att ge ett stort grattis till Junior killarna som i morse gick och tog VM GULD! :)
Trots mina små powernaps mellan perioderna så kollade jag hela matchen, och guuuud så spännande! Man kan ju dock undra hur jävla svårt det kan va att få in pucken i mål! I 1:a period hade Sverige 39 skott på mål och Ryssland bara 4 (!!!) Och trots den totala målskillnaden 50-11 i skott får vi bara in ett avgörande mål i förlängning. Men så ska det väl kanske va, underbart mål och vilka rysningar man fick av all glädje! :)

Så idag kom jag inte upp ur sängen förens halv tre då matchen var slut vid 5 på möra. Och nu är jag så förbaskat hungrig! Inte ätit mat på 24 timmar för att va exakt!
Lagade mat tillsammans med Emelia och Clara igår, mumma blev det! Sen kom Fanny och Sanna en stund ! :)
Senare på kvällen åkte jag och Emelia hem till Jimmy och umgicks med Adam, Jimmy och August!
När den väl behövliga maten fått mätta mig åker jag hem till Emelia. Hon får besök av två tjejer jag inte träffat på en evighets tid! Stina & Linneá! Så det ska bli kul! :)

nej, nu ska jag slå näven i bordet och kräva att maten ska bli klar!

puss på er!
Dagens!
Svarta jeans: Veromoda
Vit sommarklänning: Veromoda
Koppartröja: Carlings!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar