söndag 15 januari 2012

Hurtig!

hej på er mina vänner! :)
Sitter i soffan och svettar ner den. Kom nyss in ifrån en löprunda/ powewalk.
Sprang vägen dit och powewalka tillbaka, sen de sista 150 m blev det en spört och jag trodde jag skulle spy när jag väl kunde landa på trappan och andas ut ! :p
jösses vart har min kondition tagit vägen? :p Men nu känns det otroligt skönt och jag känner mig pigg att ta tag i dagen! Ska snart hoppa in i duschen, men känner att jag först måste berätta om min bästa dag igår! :)

Jag, Clara, Emelia och Amanda åkte oss en sväng till Trollhättan och spelade bowling, det var jätte kul och trevligt! Dock suger jag på bowling och kom på 3:dje plats ! ;))
Efter det tog vi oss till den mysiga restaurangen "Mamma Mia" och åt jätte god mat !
hade problem med att komma hem men fick tillslut fram en stjus - har aldrig fattat hur det ordet stavas! :p

Väl hemma vid halv 9 tiden drog jag mig hem till Myggan där det var fest!
Blev faktiskt en riktigt rolig kväll! :)
Och bättre blev det när min goa Paulina och hennes kompis Josefine spontant kom till festen när jag föreslog att de skulle ta sig hit! :) Så otroligt kul ! Så de sov här och åkte hem vid en 12 tiden i morse!

Underbar Lördag helt enkelt!









chillin in the hottub!
Paulina och jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar