lördag 14 januari 2012

Vikningschips och cola! (y


godkväll på er, eller snarare godnatt på er! :)
Har haft en super kväll med min underbaring till pojkvän. Trots mycket tjaffs kommer han förbli den bäste. Det som inte dödar, gör oss starkare!

Hade en super mysig kväll med thaimat, mys, prat och film! Han gick nyss för att hinna med bussen hem, Hans mamma åker bort en vecka och han kände att han ville sova hemma. Så jag får väl ta den smällen då,, :( ;) hehe..


Ska snart hoppa i sängs för att komma upp och nicka sockerdricka, till ännu en springrunda!
Sen ska jag vila upp mig för kvällens händelser. Vet dock inte än hur spikad kvällen är, just nu ser den ganska ospikad ut ..
Är bjuden på fest hos myggan, men ingen av min närmsta kompisar vill dit.. Så jag får ju klänga och stalka stackars Max hela kvällen, och när jag väl inte står med honom kommer jag stå i ett hörn som forever alone! Nä men lite så känner jag just nu, men är ändå så otroligt sugen och jag tycker det är synd att tjejerna inte ger det en chans innan dom vet om det är blir kul eller ej.. :/
Men sånt här är det, och kanske åker jag med dom och spelar bowling.
Får se hur kvällen slutar, men just nu vill jag bara sova ut!
Sovit dåligt hela veckan pga den där jävla full månen! ahha.. så är det med det! (;




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar