fredag 30 december 2011

nyårs tagg ! :D

Emil Jensen & Familjen – Nyår
hej på er allihopa! :) Nu är allt klart inför nyår, nu återstår endast vad man ska ha för sminkning och hur håret ska vara, funderar på en fin donut uppsättning! Men så kollade jag igenom fannys mobil igår och såg alla de fina uppsättningarna dom har gjort på skolan! Kan inte förstå hur duktiga dom är ! Så dom två har mitt hår i sina händer imorgon :)

Har inte riktigt sett fram emot nyår, utan varit rätt otaggad. Men igår när vi satt hemma hos Clara med alla tjejer och hade tjejkväll med julklapps spel så planerade vi så mycket så allt blev så himla kul ! :) Så nu ser jag verkligen fram emot detta ! :)

Har nu på morgonkvisten vart ute på Överby med Sanna och Robin och fick köpt mig de sista nödsakerna till imorgon, så som svarta jeans och en fin svart top i spets över bh;n !

Ska snart ringa fanny och handla all mat till imorgon och sen ikväll ska jag träffa Amanda en stund :)

Inte nog med detta, Julia kommer imorgon och ska fira nyår här i Grästorp med oss tjejer, tycker jag ska bli riktigt jävla kul! :)

Jag hoppas att jag hinner skriva imorgon, mycket tveksamt!
Men om inte, så vill jag bara önska er alla söta läsare, ett riktigt gott nytt år!



bilder ifrån förra Nyår! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar