söndag 11 december 2011

Allt för Sverige



Asså, oh vilket underbart program!
Sitter med mamma framför tv:n och skådar vår söndags rutin. Allt för Sverige!
Blev ingen tid hos jouren, så får helt enkelt vänta till en annan dag, kanske imorgon.
Det är helt enkelt så att min förbannade urinvägsinfektion är tillbaka!

Har haft en galen dag med mycket spring runt om på hela Överby!
Har ny fått köpt alla julklapparna har bara lite små grejer som ska fixas :)
Haha, och inte bara det! Jag stod 5 cm ifrån André, Robin, Molly och Moa som skulle till Överby för att möta ett folkhav med männsikor och små tjejer. Jag själv skulle inte kolla men hade turen att möta dom i rulltrappan. Och direkt när vi kommit ner säger mamma " Jösses va den killen kolla på dig" (Andre)
och jag skojjar inte, de gjorde han :p

Fick också med mig två par dojjor hem ! Båda ifrån DinSko! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar