måndag 5 december 2011

absolute!

hej blögga, jag är trött som aset! Men får ställa mig i köket ( INTE FÖR ATT JAG ÄR KVINNA!) utan för att mamma jobbar kväll och jag är hungrig!
Så det får bli korv i bröd med pulvermos,, ska dock experimentera så gott ja kan för att få bort den äckliga pulversmaken ;o jösses, matlagning är verkligen inte min starka sida x'd

Imorgon har vi öppet hus i skolan för alla nior med föräldrar som kommer och kollar till gymnasiumvalet. Kan inte förstå att det snart redan har gått ett år sen jag gjorde mitt gymnasiumval och var på Måg och blev helt såld på Medieprogrammet!

Julia sover hos mig eftersom hon annars kommer hem så förbannat sent, och sällskap med henne tackar man aldrig nej till! :D

Nä nu får jag börja, ska hinna plugag till No provet imorgon också.. obbbsss !

KRAMAR!

<p><span style="font-size: xx-small;"><i><span style="font-family: courier new,courier;">du vet inte hur mkt det sårar..</span></i></span></p>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar