måndag 26 december 2011

alvedon +

hej på er ! Hoppas ni alla har haft en underbar jul!
Jag själv har haft det riktigt mysigt! Var ju som sagt hos mormor och morfar där mina mostrar och kusiner och syssling befann sig! (:
Fick underbara julklappar och är så tacksam!
(dock ligger dom kvar hos mamsen, så kan ej visa er ! ) Men istället skriver ja ! :)

1. Hårfön!
2. Grå mössa med sån där pälsboll! (F U S K P Ä L S ! )
3. Gråa lovika vantar :) - båda har min moster stickat! :)
4. Bodyshop kit med doft av jordgubb!
5. Svin coola högtalare som fungerar tillsammans med din blue-tooth.
6. Presentkort
7. Pengar
8. Tröja

Lovar att ta kort när jag fått hit dom! :)
Dock blev jag otroligt sjuk på julaftons kväll och vaknade på natten med sky hög feber och värker i hela kroppen! Så juldagen som jag skulle firat med pappas sambo kerstin släkt fick spenderas instängd i mitt rum tillsammans med alvedon och halstabletter.
Men hann få saker av pappsen som jag också ska få försökt ta kort på, men där blev det
- ETT FUCKING JÄVLA KAMERA STATIV :D

- en super fin klocka
- och en kudde ! ( kan behövas vill jag säga! )

Tog mig upp en sväng bland folket men gick och la mig vid 11 tiden igen!

Idag , annandagen var det meningen att fira jul med pappas sida, alltså mina fastrar och farbröder med kusiner och allt va det heter. men iställer ligger jag här i dödsbädden och kan inte prata pga mitt halsont! :(
Så nu ska jag bädda ner mig igen och hoppas på att bli frisk!

Är också skit sur över att jag inte kan bege mig till Kronan ikväll! Hade verkligen sett fram emot det! :(
Puss på er mina små älsklingar ! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar