tisdag 20 december 2011

allting fixat och klart! :)

hej vänner!
Sitter på grafen och är klar med både min Folder om WWF "rädda tigrarna" blev riktigt nöjd faktiskt för att vara första gången vi skapar något i INDESIGN, och fotouppgiften är också den klar :)

Så nu sitter jag här med den tunga bördan på axlarna att skriva klart mitt, Julias Nathalies och Paulinas manus som ska vara klart till imorgon och då har vi också bildmanuset kvar att göra! Så får väl göra så gott jag kan antar ja! :)

Igår skrev jag ju att det inte blev något besök hos Julia som skulle klippa och färga mitt hår. Så istället gick jag och mammsen till Åhlens och köpte hårfärg! (;
Sen har jag nu tagit kontakt med fanny som igår fick lov. Så imorgon drar jag hem till henne och klipper mig ! :)

Hon och Emelia började ju som jag kanske inte nämnt Frisör i Göteborg! Kan ju säga att de kommer få göra det mesta med mitt hår! :)

Ikväll ska jag hem till Grästorp och julpynta huset samt klä granen!
Snart är det JUL :D

puss på er!

Har fortfarande inga bilder på skoldatorn, så bjuder på en random ifrån i sommras!
Saknar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar