torsdag 15 december 2011

hemsk dag!

hej på er! Kan va bland den sämsta dagen!
fick dumpa sovmorgonen och gå upp klockan 06.00 sitta i ett väntrum i en timme och sen ha min värsta dag i hela mitt liv! Kollade ju urinvägsinfektionen och fick nytt pencelin för 3:dje gången under 1,5 månadstid.. Men det var inte det som skapa kaoset!
In till en läkare och prata om mitt andra problem som jag lämnar utanför bloggen.
Blev så att jag fick ta blodprov och det kan vart bland de värsta. Nål rädsla är något jag haft ii många, många år.. blir alltid illamående! jag vet att det inte gör ont, och det är inte de jag är rädd för heller utan de att jag har nålar i mig.. Bara folk pratar om sprutor gör det ont i fingrar armväck och överarm. Usch hatar det verkligen. Och att ta blodprover i armväcket har jag aldrig gjort förut och har alltid fruktar inför att göra det. Hyperventilera, skrek och grät som en liten barnunge men så är det!

mådde illa och var helt slut efteråt men åkte till skolan likblek i ansiktet och det första Julia säger " Gud, hur mår du?" Men jag höll mig kvar i skolan med en ömmande arm och tröttare än trött!

Kom hem och sov i två timmar sen var jag illa tvungen att sätta mig med matteboken. Nationellt prov imorgon och det får fan gå som det går.. !

puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar