torsdag 8 december 2011

allting kommer tillbaks

hello friends! :) Sitter nu och har fixat klart min redovisning till imorgon. Vi har haft i uppgift att fixa en muntlig presentation om något vi tycker är viktigt, något som irriterar oss och som vi vill förmedla vidare och skapa intresse typ. Jag ska presentera om något som jag tycker är så otroligt vidrigt och hemskt, Pälsindustrin.
Så har nu jobbat arslet av mig - runt ut sagt! och måste nu öva, öva och öva resten av kvällen så att det sitter till imorgon! (: Men jag tycker det är ett viktigt ämne, och många vet inte om eller tänker inte på vad som försiggår inom de låsta portarna på pälsdjurfarmerna och det vill jag förmedla och berätta om.

Imorgon är det äntligen fredag och jag ska få mysa med min pojkvän! :)
trots allt strul mellan dig och mig, är du fortfarande det bästa som hänt mig hjärtat!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar