söndag 18 december 2011

you da one

hej igen! :)
Så nu är julstädningen klar, nu är det bara väntan kvar till tisdagen då alla tomtar kommer upp, Brorsan kommer hem och klä granen! :)

Hade en rolig kväll med kusin Angelica igår slutade med att vi va med Patrik, Benjamin och Carl halva natten! Kom hem halv tre och vaknade klockan 1 !
Snart är det kvällen och jag ska åka hem till mammsen! Skulle vart med hjärtat nu ikv, men han kände sig inte helt okej, så vi får rikta in oss på morgondagen ist ! :)

Har egentligen inte så mycket mer att tillägga utan jag hoppas ni alla mår bra!
pussar på er!






4 kommentarer:

  1. haha skräll! jag kommenterade nyss det där inlägget där man kunde vinna en kamera för 5000 kr... skumläste några av de senaste kommentarerna me n började plötsligt läsa en noggrant.. också när jag läst klart såg jag att det var du som skrivit! ;)

    SvaraRadera
  2. haha fyfan va skillat!
    synd att ingen av oss vann.. perfekt kamera att ta med i partyväskan ju! :)

    SvaraRadera
  3. jag försökte hålla utkik efter när han släppte vem vinnaren var, har inte hittat det ngnstans... tror du han kanske inte har utsett vinnare än än? :o eller har han det? ja jättesynd! den kameran är ju perfekt!!:)

    SvaraRadera
  4. ligger uppe på bloggen just nu ! presenteras alltid när den nya luckan kommer upp :)
    www.dennism.se

    SvaraRadera