onsdag 28 december 2011

det gör ingen skada

hej bloggen! ligger i soffan vilket jag gjort till mesta dels hela dagen! :p
Började dagen med Audrina marathon på MTV och sen blev det dusch. Blev sittandes framför tv:n till klockan halv 6 då jag och mammsen åkte till Jätten och handla, vi hyrde film "baksmällan 2" haha så jävla grym, skrattade som bara den! Kan lätt garantera den :)

och nu sitter jag här, underbara 5 dagar jag bara legat och gjort ingenting, underbar julhelg och allt yey!
När man väl börjat prata med sig själv, då är det fan illa!

så idag mitt i min tristess tog jag fram kameran och tog dessa kassa bilderna på julklapparna ifrån mamma och mostrar plus brorsan och pojkvän! sen är det lite krimskrams också som godis och pengar men de fota ja inte ;)

Svart kofta ifrån Sisters
Choklad fondue!
stickade vantar och mössa!
som man kan byta pälsboll på :)
presentkort! :)
Carlings 400 :-
Åhlens 200 :-
Kicks 200 :-

Hårfön! :)
Olika ansiktcremer som alla har sin speciallitet (;
Bodyshop kit!
blue-tooth högtalare!
kan va bland de grymmaste! (:


För övrigt börjar jag bli frisk! febern är borta och jag tänker för den delen inte sitta en ända dag till hemma :p Dock låter det som jag är i målbrottet och jag snyter ut min hjärna snart!

haha!

vi hörs imorgon vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar