lördag 17 december 2011

jag är ju här och väntar på dig

Christmas night, another fight. Tears, we cried a flood.Got all kinds of poison in
of poison in my blood.When you're still waiting for the snow to fall,doesn't really feel like Christmas at all.Oh, Christmas lights, light up the street
Light up the fireworks in me,may all your troubles soon be gone
Those Christmas lights keep shinin' on.

Bloggen har nu fått lämna hösten och gott in i vintern med snö tema! Om ändå snön skulle ta och falla och för en gångs stanna på vår mark för ett tag?! Har ingen julkänlsa och det är en vecka kvar till julafton.
Känns det ändå inte som att julen är små barnens tid, all upprymdhet och väntan, hur man få klä granen och pynta huset, fylla hela huset med tomtar, - vilket inte var okej för mamma, men jag gav inte upp och mina tomtar fick stå högt och lågt i hela huset! (: älskade julen när jag var liten så mycket kärlek!
Och absolut älskar jag fortfarande julen. Årets mysigaste helg! Men känslan innan är inte alls likadan. Nu ska man ut och stressa i julhandeln osv!
Men det hör väl till!

Om en stund ska jag pappa och kerstin ge oss iväg till Angelica där vi ska äta gott med hennes föräldrar och sånt, sen får vi se vad jag och hon hittar på ! :)

Hoppar ni får en bra lördags kväll, puss på er!




href="http://2.bp.blogspot.com/-Ba7xP9qw_-8/TuzIqeFu2KI/AAAAAAAABrs/-zMqjOyYkQ8/s1600/DSC_0234.JPG">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar