söndag 12 februari 2012

same boring sunday



men hallå! :)
Har haft en underbar helg tillsammans med min Amanda Johansson! :)
Vaknade ju hos henne igår, och vi båda låg med träningsvärk i soffan. Kerstin kom och hämtade mig runt fyra tiden och jag började fixa iordning till en mys kväll med min älskling. Men dock blev det inte så,, Stackarn låg hemma med magsjuka :/

Amanda tog sig hit och vi hade en mysig kväll framför Melodifestivalen! :) Vår goa Filip kom också hit och umgicks med oss framför tv'n. Kan ju inte säga att mello gav något bra. Ulrik hade väl den bästa låten, men Loreen ligger fortfarande bäst till!

Vi tog fram några goa gamla spel, ett utav dem var Friends! Ni vet det där spelet man hade en lögn detektor till? - Haha, filip fick det även bekräftat att han till 100 % är gay! (:
haha, oh en så rolig kväll de blev! :)


Ska nu sätta mig med lite läxor, har både No- redovisning och Spanska prov på Tisdag!....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar