fredag 3 februari 2012

min helg är i kras!

fuck my life.. telefonen ligger kvar i skolan och jag blir utan den hela helgen..
får väl gilla läget bara antar jag. men sjukt va jobbigt!

Sitter hemma i Grästorp och ska snart käka lite godmat. Kl sju åker jag upp till ishallen och kollar hockey med fanny! Efter det ska vi va med Erik och max hemma hos erik oh käka pizza , MYS! :)
ska nu göra mig iordning och sen ta på mig varma kläder. Vi lever i ett vitt vinterland med massor - grader! Ge mig ALAYNA NU!¨

lovade ju er att lägga upp bilder ifrån shoppingen så här har ni dom :)
dock inte så shyssta som jag sa att de skulle bli ;)

slapp, stor kavaj
H&m 200:-
Lång svart kjol
- vet aldrig om jag kommer använda den, men de va halva reapriset så vf inte:p
Ginatricot 50 :-
Kors halsband
bikbok 129:-
Din sko
400 :- (papi betalade :D )
H&m 99:-
armband
H&m 50:-
H&m
29:-




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar