onsdag 8 februari 2012

coffe and cigarettes

On sleepless roads the sleepless go. May angels lead you in.
So what would you think of me now, so lucky, so strong, so proud?
I never said thank you for that..

hej på er! Sitter helt slut i soffan och har gjort läxor. Någon som vill ge mig lov redan nu?
Suger att alla har lov utom jag nästa vecka..

Men jag är en glad tjej!
Hade idag utvärdering med lärarna i Media och jag fick strålande nyheter som jag aldrig kunnat ana.. Jag har fått betyg A i första kursen på alla media ämnen! Graf, Film, foto och Mediekommunikation
Jag är så himla glad och stolt över mig själv, och nu har jag fått bekräftat att jag faktiskt har valt rätt gymnasium val. Nu är jag redo att ta tag i Kurs 2 och hoppas jag kan prestera lika bra ! :) Har aldrig känt den vågen av lycka som när Morgan visa mitt papper med betyg där det stod
A A A A!

Ha nu en bra kväll allihopa puss och kärlek till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar