tisdag 28 februari 2012

13.53

¨
true

hej folket! Sitter med största påsarna under ögonen som seriöst väger 1 kg vardera. Varför är jag så trött hela tiden?!

Tisdag idag vilket betyder att jag fick hoppa upp ur sängen 5 timmar tidigare än resten av klassen för att ja spanska.. tänk om man själv skulle få börja klockan tjugo i tolv! Efter spanskan hade jag möte med SYV som hjälpte mig att kolla på dom individuella valen till tvåan. fuck life va svårt det är! Sen var det media och Natur!
tre lektioner men är i skolan från kvart över 8 till 4.

Igår var jag på shell angående sommarjobbet. Tyvärr behövde de ingen mer personal så jag tog mig vidare till Statiol och nu sitter jag och skriver på ett CV... går ju sådär! får sätt
a mig direkt efter skolan imorgon!

Har jag något mer att berätta? nej jag tror inte det! kul liv jag har!
Snart Top Model Sverige och Toast!

See ya tomorrow!
bjuder på tråkiga cam-bilder
men det är väl bättre än inget hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar