söndag 19 februari 2012

jag har två tamponger i näsan


Är helt igenbommad i båda näsborrarna och kan inte ens känna smaken av de underbara små godisarna som är över sen igår. - fett ovärt att ens äta?

Sitter i min ensamhet i soffan hemma i Grästorp och har nu äntligen fått bänka mig framför premiären av Big Brother! Alla dessa timmar sedan klockan 5 är det äntligen igång!

Imorgon åker jag till min kära vän Julia och mysa sönder med henne! har en mycket bra vecka planerad med henne! älskar dig vännen!


Gick nyss in och kollade statistiken på blögga, inte gjort de på ett tag, oh håll i hatten 50 pers var inne på min blogg för drygt en vecka sen! tackar så himla mycket för det!
som ni ser går det upp och ner dag för dag! ibland ligger det på nästan inga, men wow va glad jag blir när jag ser att jag fått fler läsare, massor av kärlek till mina läsare!
















Puss och godnatt så hörs vi kanske imorrn!
kärlek till er!


1 kommentar: