onsdag 22 februari 2012

bad update!


hej på er! har haft tre goa dagar på lovet än så länge! :)
Sov ju hemma hos Julia i måndags, vi åt frukt med smält choklad kollade film / bigbrother och bara möös! Åkte hem till mig igår, började filma en smått efterbliven film som slutade med att våra tondöva stämmor fördes samman i karaiokelåtar framför tv:n! Sen på kvällen kom vår söta Paow och vi kollade film åt popcorn och såklart bigbrother. Mina två söta tjejer åkte hem vid 1 tiden idag och vid två bumsade tre killar in i huset!



Har haft en allmänt chill dag, och sitter nu framför Bigbrother! Sen myser jag nog ner i sängen och läser en grym bok och längtar till morgon dagen då älskling kommer och sover här samt att få träna! :)

BTW - bara jag som vill köra ner en socka eller vad som helt i Jessicas trut så hon kan hålla käften, och att någon kan sätta på henne så att hon slutar aggra?! Plus att de fyra som bor uppe på loftet, är det bara jag som inte vill ha någon av dom i huset? :S
typ 3 and ½ men. Thailändska "tjejen" kommer direkt från Thailands shemale's barer! ussschh...
Eller han som har sandpapper i halsen och inte får ut ett ljud? håll bara käääft :p
Hannah - skjut hennee, fast nä gör inte det, hon är rätt kul att kolla på!
Tenny - LOVE U BOY ! stört skön ju?!
oh , jag bara älskar bigbrother!


2 kommentarer: