torsdag 16 februari 2012

torsdags workout

hej på er! :) Sitter i Grästorp för att om en stund åka iväg på det där enormt jobbiga träningspasset som gav träningsvärk i 3 dagar! Får vara mycket nogare med att stretcha denna gången! :p
Imorgon är det fredag vilket betyder HELG och ett efterlängtat SPORTLOV! :) Ska imorgon ha en mysig kväll med emelia, fanny och sanna! :)

Har haft en hel chill dag, började halv ett då vår första lektion var inställd! hade Historia då vi mest bara tjöta och kolla film, sen matte då jag och Paulina blev "klara" väldigt snabbt och gick hem sisådär 20 min innan vi slutade! :)
Ska nu lägga mig oh vila lite innan jag byter om till träningskläder och åker upp på styrkepasset!


Ny mascara landade i min smink neccesär igår! :) lite svår att jobba med till mina långa fransar, eftersom jag vill ha en ganska lång och smal borste.. Detta var dock raka motsatsen, kort och knubbig borste.. Men jag blir väl van, helt okej bra fransar blev det, men köper nog en annan när denna tagit slut. Blev lite nyfiken så det fick bli den! (:

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar