onsdag 1 februari 2012

mys dag på överby

hej alla gulliga! Sitter i sängen och är lite trött. Har haft en underbar eftermiddag tillsammans med Julia på överby! :) Kom hem med allt mer än vad jag planerat, men jag gick helt enkelt loss! :) Lovar att jag ska visa er i helgen när jag har tillgång till systemkameran och kan ta några shyssta bilder!

Har nu suttit och övat lite på historia redovisningen som är imorgon, hoppas det går bra och OMvår störda lärare Petrov avbryter mig för lägga till saker kommer jag få flipp och säga åt honom att hålla käften!

Tyckte så synd om de som redovisade idag, som ständigt blev avbrutna då han skulle lägga till saker. Kan han inte bara vänta till redovisningen är klar!? så höhö, som vanligt fick jag ryck då jag längre inte orka att han drog ut på tiden och förstörde deras redovisning så jag öppnade käften och sa - Petrov va tyst nu!! ah, fortsätt med redovisningen!.. och då höll han allt tyst, för en stund iaf :p

Ska nu sätta mig med lite spanska plugg och sen gosa ner mig i soffan! :) Godkväll på er!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar