lördag 18 februari 2012

facebook blir stammad av Ranelid

hahaha, ojojoj, vad ska man säga? Ranelid är i melodifestivals final, kände det på mig direkt när låten börja.. haha första tanken som slog mig var Basshunter + Pontiak = mirakel.
Kan väl inte säga att jag skämms över att bo Sverige för det här, men man kan ju undra. Tror iallfall att den inte kommer att vinna ändå..
Molly var väl helt okej, hur vacker är inte den tjejen? mumma!
youngblood sög och deras kreaktivitet har en stor brist, torka på namn till sin låt? :p youngblood - youngblood. Kass så in i hälveteeee.

nog pratat om detta!
Har haft en mysig dag med min favoritkille! Har haft en dag i Göteborg och ätit god mat hos
hans mormor ! :)
sitter nu vid datorn medan Max spelar Cod men sin bror, ska sova här inatt ! :)

Igår kom fanny, sanna och emelia hem till mig, mysig kväll med film, mat, mys och prat! :)

för er som inte förstår vad jag menar med Pontiak, enjoy!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar